۱۳۸۸/۷/۳

boy



در عشق در گفت و شنود


عشق دریایست قعرش ناپدید






پسر جان!
ای کاش تو را بشناسم .... فکر می کنم تو می توانی زندگی مرا
شادتر کنی. تصور این که تو جایی منتظر من هستی و من این جا منتظر تو،
خارق العاده است. احتمالا الان کسی داری که با او باشی ...
من حاضرم تا ابد منتظر تو بمانم. چون می دانم که خدا برای من و تو
برنامه ای دارد. خدا به من گفت که تو جایی همین دور و بر ها هستی ...
اما مطمئن نیستم کجا. او هرگز در این مورد چیزی به من نخواهد گفت،
او می گوید در زمان مناسب خواهم فهمید.
این زمان کی خواهد بود؟ از این که تو را ندارم دلتنگم. فکر می کنی
ما روزی با هم خواهیم بود؟ امیدوارم که این اتفاق بیفتد ..
و من ایمان دارم ... زیرا خداوند به من گفته است که با هم خواهید بود! نمی دانم نام تو چیست، سنت چقدر است، قدت چقدر است


کودکان برای یگانه شدن آفریده شدن
خدایا این دنیا قرار ما نبود








گ

۹ نظر:

محمد گفت...

salam
وبلاك جالبي داري
موفق باشي

ناشناس گفت...

سلام..از اين مطلب فقط دل شكسته ها بخونند خيلي خوشم اومد...من مهرداد 17 سالمه بيا سري به من بزن تا باهم بيشتر اشنا بشيم...
www.eshghe-penhon.blogfa.com

ناشناس گفت...

لطفا به من سر بزن خيلي تنهام..

ناشناس گفت...

سلام.خوشحالم کردی که اومدی...ببین منم لینکت کردم...فقط یه خواهشی ازت دارم...هر وقت وقت داشتی بیا و در مورد مطالبم نظر بده ..مطمئن باش با این کارت خیلی خوشحال میشم...
البته یه وب دیگه هم دارم میتئنی اونجا هم بری..ashke9.blogfa.com
خدانگهدار دوست گلم...

ناشناس گفت...

salam arman joon...5shanbeh tavalodameh..ap jadid kardam...

ناشناس گفت...

salam..arman aziz...
چیزایی که نوشتی یه جورایی حرف دله منه..به خاطر همین با فاصله ای که بین ماست احساس میکنم به هم خیلی نزدیکیم...
تولدت رو هم پیشاپیش تبریک میگم..
متولد سال چندی به شمسی...
خدانگهدار..

ناشناس گفت...

سلام...مرسی سر زدی...
خدانگهدار...

ali_alone418@yahoo.com گفت...

salam mayelam zeba taren pesare iran ro behet moarefe konam esmesh salamin hast shomare mobailesh ro behet bedam 09178498670 be man ke mahal nazasht delamo shekast ham kelasem bood bekhatere oon che kara ke nakardam vay khoda

پسر آريايي گفت...

سلام آرمان

شرمنده ابه دير بهت سر ميزنم آخه اصلا وقت نميكنم حتي وبلاگم رو هم دير به دير آپش ميكنم
راستش در مورد شعري كه گفته بودي هنوز چيزي نه پيدا كردم نه خودم چيزي به ذهنم ميرسه اين روزا ديگه فصل امتحاناته ديگه

بهم سر بزن
بازم شرمنده داداشي عزيزم
منتظرتم